Serveis

A més de la voluntat de representació dels interessos de l’avicultura, la Federació Avícola Catalana ofereix als seus associats un seguit de serveis amb la finalitat de facilitat una millor adaptació a la canviant situació del mercat i a una creixent complexitat normativa. D’aquesta mateixa manera la FAC entén els serveis a oferir com una tasca dinàmica en funció de les necessitats dels propis associats.

• Informació setmanal de PREUS a les principals llotges en pollastre (llotja de Bellpuig) i ou (Mercat Carni-ramader i Avícola de Barcelona).
  • Informació de l’ACTUALITAT del sector.
  • Informació legislativa de la NORMATIVA tant autonòmica com estatal i comunitària que afecti l’avicultura.
  • Assessorament respecte l’aplicació de la normativa anterior.
  • Informació i assessorament sobre AJUTS dels que el sector pot ser beneficiari.
  • ASSESSORAMENT JURÍDIC.
  • Informació sobre CURSOS, SEMINARIS i JORNADES d’interès.
  • Organització de jornades.
  • Altres