logo_pita_ous

Premi Pita 2020 per l’empresa avícola Origen Rural, SL

El soci de la Federació Avícola Catalana i productor d’ou Origen Rural, SL – Ous Ecològics ha guanyat el Premi a la Innovació Tecnològica Agroalimentària en la seva XIX edició i que convoca anualment el Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, en la modalitat empresa agrària.

L’actuació presentada per Origen Rural i que ha estat premiada és la incorporació a l’envàs d’un codi QR que permet veure al comprador/consumidor veure les gallines en temps real i veure la granja d’origen dels ous i la data de posta. Es vol reforçar la confiança del consumidor en el producte.

D’aquesta iniciativa ja se’n va fer ressó la FAC en aquesta notícia al web. Veieu ara la nota de premsa al respecte.

A aquest enllaç trobareu el vídeo on s’explica aquest iniciativa.

Moltes felicitats a Origen Rural, SL – Ous Ecològics i esperem que aquest premi inciti a les empreses avícoles a presentar els seus projectes innovadors!!