campanya_ou_FAC

Engega la campanya de promoció de l’ou “Hoy, Huevo”

Amb el lema “Hoy, Huevo. Alimenta cuerpo y mente”, Inprovo va engegar el passat 3 de gener una campanya de dos anys que té un doble objectiu. Per una banda, es vol destacar el valor nutricional de l’ou i el seu paper a l’alimentació. De l’altra banda, es vol posar en evidència del sector productor, fermament compromés amb la qualitat, la seguretat, el benestar animal i la sostenibilitat.

Comença la campanya amb uns anuncis a televisió durant tres setmanes, un anunci per cada dia que a casa nostra podreu veure a TV3.

En el seu primer any, la campanya anirà dirigida a les famílies amb nens i nenes; mentre el segon any,  cap a joves sense fills ni filles. Aquests dos col·lectius consumeixen menys ous que la mitjana i es preveu millorar tant la freqüència de consum com la seva penetració.

La campanya serà molt activa en mitjans digitals i xarxes socials i es completarà amb el web www.hoyhuevo.es on es podrà trobar informació, receptes, articles divulgatius i els materials de la campanya.

Tags:
,