Els #FalsosMites sobre la carn d’aviram desmentits a Maldito Bulo

El mitjà d’informació Maldita.es ga analitzat diverses falses creences sobre la carn d’aviram i les rebat una per una en un reportatge publicat a les seves seccions “Maldito Bulo” i “Maldita Ciencia”, sota el títol “Maldito pollo: puedes comerte la piel, su carne no tiene hormonas y no hay ejemplares mutantes”.

Entre les falsos mites analitzats es troben algunes de les informacions falses o esbiaixades me´s esteses enter els consumidors i que la Federació Avícola Catalana treballa des de fa temps per desmentir.

L’article demostra amb fets i dades que al nostre país, ni a la resta de la Unió Europea, s’utilitzen hormones ni antibiòtics per a l’engreix de l’aviram. també esclareix si cal rentar la carn de pollastre abans de consumir-la i altres aspectes com la suposada toxicitat de la pell.

A la Federació Avícola Catalana defensem un consumidro ben informat i valorem la informació rigorosa i contrastada. Us convidem a llegir aquest article i a difondre’l i compartir-lo a les vostres xarxes amb els coixinets #FalsosMites #FederacióAvícolaCatalana. Bona lectura

Aneu a l´article

Imatge cedida per “Pollastre del Montseny”