Callís_FAC_Mercat

El Mercat Carni-ramader i Avícola distingeix Miquel Callís per la seva trajectòria

El passat 20 de setembre, en l’acte de celebració del 50è aniversari del Mercat Carni de Barcelona, es va fer lliurament d’una medalla honorífica al Sr. Miquel Callís en reconeixement de la seva trajectòria en el terreny avícola. El Sr. Callís ha estat una de les persones més influents i emprenedores del sector avícola, tant pel que fa a la producció de carn d’aviram com d’ous, i també el responsable de que aquest s’incorporés al Mercat Carni-ramader l’any 1996. Posteriorment, va ser vicepresident primer de l’entitat/organisme.

L’actual Mercat Carni-ramader i Avícola de Barcelona reuneix setmanalment a operadors del sector dels ous per fer el full de preus orientatius com a reflex de la realitat del mercat setmanal.

Així mateix, l’aposta i convenciment d’en Miquel Callís per la unió d’esforços com a via perquè el sector avícola pogués assolir grans fites, va dur-lo a presidir durant molts anys la Federació Avícola Catalana, de la qual encara forma part com a membre de la Junta Directiva i n’és President d’Honor. Sota la seva presidència es va crear el Cesac, laboratori de sanitat avícola i eina fonamental en el desenvolupament i professionalització del sector.

La seva activitat com a empresari l’ha portat a crear i desenvolupar un grup avícola que treballa en tots els àmbits d’aquesta activitat ramadera i que està molt arrelat a les comarques gironines, especialment al Pla de l’Estany.

L’enhorabona!!

Nota de premsa del Mercat Carni-ramader i Avícola